23 Nisan 2015 Perşembe

The Balm voyage palette(far paleti)

Merhaba arkadaşlar madem boşum dayanamadım bir de balm voyage far paletini tanıtayım dedim.Bu palet geçen sene bu zamanlarda çıktı.Harika bir palet bana sorarsanız.Çünkü bildiğimiz üzere balm farlarının pigmentasyonu harika bir de harika renklerle birleşince palet de harika.Başlayalım hadi 
Paletimizin dışı
Görüldüğü üzere renk skalası geniş 16 adet far ve 3 adet dudak ve allık işlevi gören tint tarzında ürünü var.Farlardan 3 tanesi mat bunlar B1 B3 ve C3.Geri kalanlar sedefli ve ışıltılı.Günlük makyaj rengide var gece makyajı rengide.Bence 4-4lük bir palet.Özellikle dudak yanak kısmından First officer tam bir wet n wild just peachy renginde.Şimdi de swatchlarına bakalım 
D1 den sola doğru alt 8
Bu da D3 den sola doğru üst 8 

Gördüğünüz üzere first officer tam bir just peachy.Bu arada tenim koyu olduğundan sadece çok açık renkleri fotoğrafta belli olsun diye iki defa geçtim onun dışındakiler tek seferde rengini verdi.Bir balm paletinden beklendiği kadar harika.
Bu yazımda bu kadar sizinde balm voyage hakkında görüşlerinizi bekliyorum Görüşmek üzere arkadaşlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder