7 Nisan 2015 Salı

Biten yüz temizleme ürünleri

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere çok sevdiğim,hatta sevgimden bitmiş kutularını bile atmadığım,yüz bakım ürünlerini önereceğim.
NOT:Bu ara çok sık yazmamışım vizeler bi bitsin size söz
Marka marka gideceğim  arkadaşlar.Başlıyoruzz
1)Neutrogena
Harika bir ürün.Gözenekleri küçülttüğünü ve parlamayı azalttığını vâdediyor.Ben vaatlerini karşıladığını düşünüyorum.Günde 1 defa kullandım. Benim cildim hassas olmasına rağmen sivilce yapmadı.Rahatlıkla hassas cilde sahip olanlar kullanabilir.Fiyatı 14-16 tl.
Gördüğünüz üzere bu ürünü de bayılarak kullandım.Günde 2 defa kullandım t bölgemdeki yağlanmayı kesti.Yukarıdaki ürünle aynı anda kullanmaya başlamıştım.Fiyatı 14 tl(Indirim Günlerinde 18 den 10 a düşürüyorlar inanmayın onlara)
2)Garnier 
Diyeceksiniz ki madem neutrogenayı seviyorsun Garnier aldın.Şöyle ki saf ve temiz 3 ü bir aradayı çok merak ediyordum.Neutrogenaya bayılmama rağmen aldım yinede.Çünkü meraktan ölürdüm almasam.Garnierden de çok memnunum.Bu üründe neutrogena gibi yağlanmayı kesiyor.Ben bu ürünü her haliyle seviyorum.Hem maske hem peeling hem de günlük temizleyici olarak.Fiyatı da çok uygun Migros'ta 10 tl ye düşmüştü ben de kaçırmadım. Normalde de 15-16 tl 
Bu arada Garnier'in rahatlatıcı toniği de öneririm.Hassas ciltler gönül rahatlığı ile kullanabilir.Tonik de bu;
Eveetbu yazım bu kadar arkadaşlar.Ürünleri bitirdiğim için bu kadar rahat yorum yapabiliyorum.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.Hoşçakalın arkadaşlarr

1 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş canım :) blogunu takibe aldım benim blogumada beklerim :)

    YanıtlaSil