4 Mart 2016 Cuma

Wet'n wild kaş kiti

Selam benim tatlı mı tatlı okuyucularım...
Her hafta bir yazı prensibime geri dönüyorum ve bugün size yeni keşfim dünyalar güzeli(tabiki benim gözümde) bir üründen bahsetmek istiyorum.
Kendisi wet'n wild'ın kaş kiti olur(sanki bunu yazmasam başlıktan gözükmeyecekti:P Neyse cıvıtmayacağım ve hemen anlatacağım).Ürüne bir bakalım:
Bendeki E963 Ash Brown rengi.İçindeki kızıllık yok.Neredeyse siyah olan kaşlarıma bile uyum sağlıyor ve doğal bir görüntü sağlıyor.En üstteki vaks ile de sabitliyorum ve akşama kadar kalıyor.İçinde küçük fırçası ve cımbızı var.Cımbızı kullanmadım ama fırça gayet pratik uygulama sağlıyor.Şimdi birkaç görsel daha koyacağım;
Aynası da olduğu için yanınızda taşıyabilirsiniz.Gratislerde bulabilirsiniz fiyatı da 14,5tl
Bu arada uygulanmış halini instagram hesabıma koyacağım ig:dilekbeautyblogg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder