26 Nisan 2015 Pazar

Max factor color elixir couture blush stick ruj

Merhaba arkadaşlar bugün size tam baharlık mat olmayan bir ruj tanıtacağım.Rujun ismi Max factor color elixir serisinden 10 numara couture blush.
(Bu arada rujun ucu çok garip çünkü ben ruju Watsons'ın kendi markası kalemtıraşıyla açamadım mecburen çok kullandığım için bildiğimiz kalın kurşun kalem açacağıyla açtım.)
Tam bir bahar rengi Islak bitişli.Her ten rengine uyuyor çünkü çok ince dokulu tam bir iyi kalite lip balm gibi.
Fotoğraftan da anlaşılıyor ince dokulu ama rengini veriyor.Sanki dudağın kendi rengi gibiymiş izlenimi veriyor.Islaklığı da doğallık katıyor dudaklar sağlıklı duruyor.bu ruju diğer bloglarda pek göremedim YKM'de Max factor standındaki görevli vermişti iyi ki de vermiş.En çok kullandığım ruj.fiyatını hatırlamıyorum.En fazla 50 tl dir.İndirimde kaçırılmayacak listesine koyabilirsiniz.Kullanan arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.Görüşmek üzeree

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder