1 Ağustos 2015 Cumartesi

Taft kıvırcık saçlar için köpük incelemesi

Merhaba yeniliğe açık okuyucularım,
Bugün size benim gibi kıvırcığı kolay bozulan kıvırcık saçlıların gününü daha doğrusu günlerini kurtaran bir üründen bahsedeceğim.Taft markasının kıvırcık saç için köpüğü 
Ürünümüz bu.Vaadettikleri ise;
Daha kalıcı ve dolgun bukleler
Fön ısısı ile hacim katma
48 saatlik kalıcılık
Saçı sertleştirmez ağırlaştırmaz
Taranmasını engellemez  yapışma yapmaz
Görünüşü de böyle
Peki benim gözlemlerim nedir?
Öncelikle 48 saat kalıcı
Saçı birazcık sertleştirdi taramayı azıcık zorlaştırdı çok az da yapışma yaptı.
Ama sonuçta köpük kullanmayı göze alan biri bu küçük sorunlardan etkilenmez.Çünü biliyoruz ki köpükler saçın taş gibi durmasını sağlayan ürünler.Alırken sertleştireceğini az çok tahmin ettiğim için beklentilerimin üstüne çıktığını bile söyleyebilirim.
Bu üründe asıl sevdiğim olay benim kolay bozulan buklelerimi tutması.Benim için bu ürün kesinlikle tüm isteklerimi karşıladı.Ama eğer siz biraz parlak ve yumuşak görüntü istiyorsanız size önerim Pantene argan yağlı elixir.Onun bir damlası buklelerimi biraz belirginleştirdi çok güzel parlaklık kattı ve yumuşattı.Henüz hem buklelerimi sabitleyen hem de parlaklık katan bir ürün bulduğum söylenemez ama şu an için taft köpüğü bitirmeyi düşünüyorum.Bir fısı tüm saçıma yetiyor üstelik gratiste indirimden iki şişe aldığımı düşünürsek bu bir süre yeni ürün denememi engelleyecek demek oluyor.bu arada indirimsiz fiyatı ise 17 tl.(Ikisini 17 tlye aldığım için mi çok sevdim acaba:))
Siz böyle konuştuğuma bakmayın yine duramayıp yeni ürün alırım ben.Bloguma yazmayı özlediğim için çok konuşmuşum.Kusuruma bakmayın kızlar.Uzun süredir yazmadığım için de kusura bakmayın bu ara biraz üşengeçlik hat safhada:(Neyse bu sefer sizi özletmeyeceğim.Aklımda güzel tam sizle paylaşmalık ürünler var.Bugünlük bu kadar.Lütfen takipte kalın:)) 

1 yorum:

  1. Lorealin köpükleri hem sertleştirmiyor hem de parlaklık veriyor.mutlaka denemeni tavsiye ederim.ben kıvırcık saçlıyım ve şuana kadar lorealden daha iyi bir saç köpüğüyle malesef karşılasamadım.

    YanıtlaSil