16 Haziran 2015 Salı

Nyx HD eyeshadow base'i 5 adımda sevme

Merhaba canlarım,
Bugün size çok memnun olduğum urban decay primer potion eyeshadow base'a dupe olarak gösterilen bir ürünü paylaşacağım.Nyx in far bazı.Çok güzel,Sürümü kolay kalıcılığı süper.Bitsin bir daha alırım.Çünkü resmen aşık oldum.




Peki bu bazın nelerini sevdim ben.Başlıyorum;
1)Likit olması(Likit ürünlerinin kalıcılığı daha iyi)
2)Yapısının ince olması(Yapısının ince olması kesinlikle kalıcılığını etkilemiyor)
3)Kalıcılığı çok iyi
4)Fiyatı ucuz(30 tl)
5)Az bir miktarı bile işinizi görecektir.
Peki kadifemsi dokusunu ve  renk eşitliği sağlamasını yazmasam da unutacak mıyız?
Tabiki de hayır.Ben bu bazı YKM Online'da gördüm ve indirimdeydi.Hemen  24 tl gibi iyi bir fiyata kaptım.Sonradan YKM'nin sitesinde bitmişti ama YKM ve Boyner'de bulunabilir.Ya da NYX satan yerlerde bulabilirsiniz.Şimdi de uygulamalarına bakalım isterseniz

Bu uygulamada üstteki rengi 4-5 kat sürerek elde ettim baz ile 2 kat.
Üstelik bunu yaparken bazın bir özelliğini daha keşfettim o da tozutan farı bile çok iyi şekilde sabitlemesi.



Bu uygulamada ise üstte ve altta 3 er kat sürdüm.Görüldüğü gibi alttaki far palette nasıl duruyor ise aynı görüntüyü kolumda verdi.
Şimdi bir de koyu renklerde performansına bakalım;
Bence fazla söze gerek yok.İkisindede eşit kat far var.Swatchladıkça daha çok sevdim bu ürünü.

Öyle dolu dolu kullanmadan böyle renk performansı vermesi beni aşırı derecede sevindirdi iyi ki almışım dedirtti.Far bazı arayan herkese gönül rahatlığıyla öneririm.Urban Decay bazını çok istemiştim ama yarı fiyatına bunu almak ayrı bir güzel oldu.


Yorumlarınız benim için çok değerli.Lütfen düşüncelerinizi saklamayın.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere canlarım...










2 yorum:

  1. Gerçekten renklerin performansını artırmış adeta. Emeğine sağlık canım ;)

    YanıtlaSil