23 Nisan 2015 Perşembe

The balm shelter renkli nemlendirici


Merhaba arkadaşlar,
Havalar her ne kadar henüz ısınmamış olsada yakında fondötenler yerini bb kremlere bırakmaya başlayacaktır.Yaklaşık 20 gün sonra anneler günü indirimi olacak.Bundan önce size balm standına uğramanızı gerektirecek bir ürün paylaşayım dedim.Ürün balm shelter bb krem.
Hadi başlayalım;
Sizce hangisinde bb var? O kadar güzel bir bb ki hiç anlaşılmıyor.Bu arada 2.si bb kremli


En açığını kullanıyorum ki ten rengim esmer olmasına rağmen.Kapatıcılık orta tabi benim gibi t bölgeniz gün içinde yağlanıyor ise direk uçtu gitti bb krem.Ha sürmüşsünüz ha sürmemişsiniz.Kuru ve normal ciltler  bb krem ihtiyacınız var ise direk balm standına koşun.Acil değil ise indirimde koşmanızı öneririm 26 tl ye almıştım kadınlar günü indiriminden.Yağlı ciltler bizi pudra ya da matyfying fondöten den başkası aklamaz.En güzel yanı ise sürdüğünde Kore malı ürünler gibi ciltte anlaşılmaması ve direk no make up look kategorisi için favori bb kremler arasına girmesi .Keşke kuru cildim olsa da sürsem dememi sağlayan bir ürün.
Bir sonraki yayında görüşmek üzere 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder