24 Nisan 2015 Cuma

Natural look göz makyajı

Merhaba arkadaşlar bugün sizle 5 dk nızı almayacak yapınca yüze ışıltı verecek bir göz makyajı paylaşacağım.
Not:Fotoğraflar benim ilk defa makyaj fotoğrafı çektiğim için kusura bakmayın
Makyajımız bu.Göz altı kapatıcısı ve fondöten adımını atlıyorum o opsiyonel olur ya genelde.Bu makyajda 2 far kullandım öncelikle aşağıda paylaşacağım maybelline markasının 2 sene önce çıkardığı far ile tüm göz kapağımı ve pınarları aydınlattım.
Ardından
Crease bölgesine balm voyage paletinden şu rengi derinlik katmak için kullandım.(Bu arada balm voyage swatch postu için  TIK )
Ardından maybelline farı paylaştığım fotoğraftaki Emily 103 Numaralı kahverengi göz kalemi ile altı kirpiklere ince bir çizgi üst kirpiklere ise orta kalınlıkta bir çizgi çektim ve dağıtıcı aplikatör ile dağıttım.Aplikatörünüz yok ise normal bir far sünger fırçası işinizi görecektir.Sonrada Max factor masterpiece transform ile tek kat rimel sürdüm.Genelde günlük makyajda çok kat rimel sürmeyi tercih etmiyorum.Makyaj bu kadar umarım beğenmişsinizdir.
Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar
Görüşmek üzere

3 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel ve digal bi goz makyaji olmus. Gozlerin de kocaman olunca daha cok yakismis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumun için lütfen izlemeye devam et

      Sil