3 Haziran 2015 Çarşamba

Esmerlerin asla almaması gereken ruj tonları

Merhaba kızlar,
Biliyorum sizi boşladım.İnanın finallerim olmasa hergün yazacaktım.Hemen bir ara bulunca yazıyım dedim.Neyse bugünün asıl konusu benim elimde deneyip de aldığım rujların dudağıma sürdüğümde fiyasko olması.Olay şu ki benim gibi esmer tonlar öyle her renk ruj süremez,ne kadar istese de.Mesela ben şeftali tonlarının turuncuya kaçan rujlarını seviyorum.Ya da somon rengini.Ama gel gör ki alıyorum sonra kullanamıyorum.Buna en güzel örnek de herkesin severek kullandığı wet'n wild just peachy.Rengine öldüm kinda sexy tarzında denilip her yerde önerildiğini görünce gittim aldım.Sonuç;
Ruj duruyor,onunla bakışıyoruz ama henüz ilerleyemedik.Sürüyorum ama o kadar mı iğreti durur.Bir de bunların arasına rimmel london apocalips 500 lunayı ekliyim.O da çok kötü duruyor.Peki burdan varmak istediğim sonuç nedir? 
Eğer ruj seçerken gözünüz alt tonu turuncu olan rujlara gidiyor ise gitmesin.
Kahve alt tonluya gitsin.Nude alın kahve alt tonlu,bordo ve çikolata renkleri kullanın kış için.Bak göreceksiniz nasıl yakışacak.Pembe alt tonlu istiyorsanız da içinde olabildiğince az turuncu alt tonu olanı daha çok soğuk renkleri seçebilirsiniz.Mor alt tonu da olur.Canlı renkler için en güzel öneri zaten pembe olur.Gül kurusu olur.Ben kırmızıyı pek yakıştıramıyorum ama bordoyu çok seviyorum mesela.Fuşya tonlarını da öneririm.Bu anlattıklarım benim naçizane fikirlerim.Eğer kafanızda sorun oluyor ise ne renk seçmeliyim diye.Esmerlere bir nebze fikir olsun istedim.Peki sizin deneyip de sevdiğiniz ruj renkleri nelerdir?Önerilerinizi merak ediyorum.
Yazımı bir kaç ruj  önerisi ile sonlandırayım o zaman

-Wet'n wild Sugar plum fairy(10 tl-gratiste bulabilirsiniz)
-Essence 07 natural beauty(8,5tl-gratis)
-Shiseido RD 306(90tl-YKM,Tekin Acar)
-MAC Diva (55 tl-Mac online,Mac store)
-Deborah matte lipstick 01 numara(30 tl-watsons)
-Max factor color elixir 10 numara(40 tl-gratis,watsons,YKM)
Aklıma gelenler bunlar.Şimdilik Görüşmek üzere canlarım 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder