22 Mayıs 2015 Cuma

Bobbi Brown Kohl cake liner

Merhaba kızlar,
Bugün size Bobbi Brown'un ülkemizde çok bilinmeyen ama yurtdışında çok ünlü olan compact linerını tanıtacağım.
Ürün minik bir kutuda geliyor.Bu ürünü alanlar smokey eye için kullanıyorlar.Ürünü iki şekilde kullanabiliriz;Islak ve kuru olarak

Ben kuru olarak kullandığımda tek başına ya da likit eyelinerı ince çekip bununla doğal göz çizgisi görünümü yaratmak(yani mat görünüm vermek)için kullanıyorum.Gözün kendi çizgisiymiş gibi hoş bir hava katıyor.Ayrıca alt kirpik diplerine kalem yerine çekmek için de mükemmel bir ürün.Açıkçası akmaz,silinmez,simsiyah bakışları akşama kadar korur.Hiç bu kadar etkili High End ürünü kullanmadım.Gerçi bu tarz bir ürünü ilk defa kullandım ve biterse yeri dolmaz.Neden mi?Çünkü siz de benim gibi günlük hayatta smokey makyajı çok kullanıyorsanız vazgeçilmeziniz olacak.Islak kullanımını pek sevemedim.Zaten net çizgi istersem likit eyeliner işimi görüyor,Çok kalıcı,çok siyah,çok sevdim.



Almamak için sebep:Yok her şeyiyle sevdim öneririm(Ama net çizgiler istiyorsanız bir daha düşünün)
Fiyatı:65-70 tl
Nerden bulunabilir:YKM ve Boyner ya da Bobbi Brown online satış
PEKİ SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ NELER?MERAKLA BEKLİYORUM CANLARIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder